Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Århus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. april 2017

Kalenderen

Indryk begivenhed i kalenderen | Kig i Kalenderen | Hjælp

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Kalender -> Kalenderen

Lars Andersen
6. maj 2017:
Makrofotograftræf på Melby Overdrev (Læst 1639 gange) Postet d. 02-03-17 kl. 06:29
Makrofotograftræf på Melby Overdrev (Mødetid: lørdag d. 6 maj 2017, 10:00, og træffet varer til ca. 14:00. Det vil foregå i området: Asse)
Foto: Lars Andersen
Klik på billedet for original størrelse (750 x 600)

Mødetid: lørdag d. 6 maj 2017, 10:00, og træffet varer til ca. 14:00. Det vil foregå i området: Asserbo Plantage og Melby Overdrev. Eller en uge senere hvis vejret er dårlig: lørdag d. 13 maj 10:00.

Mødestedet vil være parkeringspladsen på Melby Overdrev oppe ved Stranden! Indkørsel til skoven mod Stranden fra Nyvej ad Rævehuslinien - N R Olsensvej over for Nyvej, 132. Det er midtvejs imellem Melbylejren til Helsingevej; - se linket HER

Der kan vi være heldige at møde den spændende Tømmermand, div. sommerfugle som Gråbåndet Bredpande og Grøn Busksommerfugl samt hvepse, biller, eddderkopper og myreløve. Her kan de uøvede lære fiduser fra de mere erfarne makrofolk udi kunsten at fotografere i miniverden.

Man behøver ikke at være medlem af en fotoklub eller forening for at dukke op, men jeg vil meget gerne vil vide hvor stor interessen er for dette? Så skriv hvis i vil være med?

Kommentér

Svend Rastrup Andersen
#1 Kommentar postet d. 16-03-17 kl. 14:34. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Jeg vil meget gerne deltage d. 6.5.!

vh Svend

Kommentér

Lars Andersen
#2 Kommentar postet d. 20-03-17 kl. 09:02. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Indtil videre er der ialt kun 7 personer på de forskellige foraer på facebook, fugleognatur samt naturephotos.dk der har meldt sig til turen d. 6 maj?

Se nu at komme frem af busken og meld jer til i kratluskere.

Kommentér

Klaus Stubkjær
#3 Kommentar postet d. 23-03-17 kl. 01:18. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Jeg vil gerne deltage 6. eller 13.5

Venlig hilsen

Klaus Stubkjær

Kommentér

Per Vindis
#4 Kommentar postet d. 23-03-17 kl. 06:32. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Jeg noterer mig, at du er væk fra NP.

Det er trist og et tab!

Og jeg går ud fra, at deltagerlisten fra NP er overført hertil?

/Per

Kommentér

Lars Andersen
#5 Kommentar postet d. 23-03-17 kl. 08:12. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Hej Per, liste fra naturephotos er overført til min oversigt.

Kommentér

Finn Krone
#6 Kommentar postet d. 23-03-17 kl. 09:28. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
jeg satser på at komme. De arrangementer, du har arrangeret, og som jeg har deltaget i, har været forrygende ... indskrevet i kalenderen. Jeg kan ikke love noget med 2 dejlige teenagere. (Hvem kan? )

Vh Finn

Kommentér

Palle Frejvald
#7 Kommentar postet d. 25-03-17 kl. 20:39. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Sidste år var vejret ikke for godt, men satser på at det bliver bedre vejr i år. Så jeg regner med at komme.

Kommentér

Yvonne Engmann
#8 Kommentar postet d. 02-04-17 kl. 09:56. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Jeg vil også gerne komme, hvis jeg kan følges med søde Hr. Finn Krone

Glad hilsen Yvonne

Kommentér

Jørn Frank Andersen

Ny på F&N
#9 Kommentar postet d. 06-04-17 kl. 19:46. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
jeg vil meget gerne deltage og lære af de mere garvede fotografering

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis denne begivenhed kommenteres

Tilpasset søgning
Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator