Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

17. maj 2020

Naturbasen og Fugle&Natur

Eftersom jeg ikke kan finde nogen andre steder at kontakte folk angående F&N og Naturbasen, når det ikke decideret handler om fejl, prøver jeg her.

Første problem er, at jeg ikke kan bruge Naturbasen på Firefox, kun Google Chrome, og det er virkelig irriterende, når man iøvrigt udelukkende bruger Firefox. Har andre det problem? Og hvis ja, ved nogen, om det bliver ændret?

Andet problem: Hidtil har jeg ofte brugt at søge i gamle spørgsmål/svar, når jeg har været i tvivl om, om jeg har spurgt før på noget, som ligger i mine billeder uden navn. Det kan jeg tilsyneladende ikke mere. Er det mig, der er blevet stæreblind, eller er funktionen fjernet?

Lige nu er jeg så frustreret, at jeg er lige ved at fjerne min profil, men alligevel efter 14 år er det sgu lidt ærgerligt.

Kan nogen hjælpe mig?

Inger

De senest indberettede arter i Naturbasen: