Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Århus Log ind | Opret profil | Hjælp | Naturbøger
fyld
18. september 2014

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Elstrøm
Sommerfuglenet, stereolup og vegetationsketcher (Læst 3024 gange) Postet d. 21-08-08 kl. 23:58
Hej derude

Jeg er på jagt efter sommerfuglenet, net til at ketche i vegetation, stereolup, glas til opbevaring af indfangede invertebrater. Er der nogen der kan være behjælpelige? Ellers er der måske nogen, der ved, hvor ting som disse kan rekvireres?

På forhånd tak

Mvh Ole

ps. har før fået anbefalet naturbutikken, men de har kun en lup x10. Derudover kender jeg kikkertgrossisten og astro

Kommentér

Erik Rald
#1 Kommentar postet d. 22-08-08 kl. 01:09. Emne: Sommerfuglenet, stereolup og vegetationsketcher
Sommerfuglenet: jeg køber kun hos Benfidan: - se linket HER

Præstbrovej 10

7900

Nykøbing M

Telefon: 97 72 44 66

Fax: 97 72 43 66

De har også andre relevante ting inden for dem du nævner.

Jeg kan ikke linke direkte pga Internettet.

Kommentér

Rune Larsen
#2 Kommentar postet d. 22-08-08 kl. 08:46. Emne: Sommerfuglenet, stereolup og vegetationsketcher
Hvilken type glas skal du bruge og størrelse. Mvh Rune

Kommentér

Martin Bjerg
#3 Kommentar postet d. 22-08-08 kl. 09:15. Emne: Sommerfuglenet, stereolup og vegetationsketcher
Benfidan har ingen hjemmeside, men du kan google dig til deres hjemmeside.

Firmaet Entotech har også en del af "sådanne" ting.

Kommentér

Margaretha Liebmann
#4 Kommentar postet d. 04-09-08 kl. 22:52. Emne: Sommerfuglenet, stereolup og vegetationsketcher
Du kan kigge her:

- se linket HER

Kommentér

Thomas Simonsen
#5 Kommentar postet d. 04-09-08 kl. 23:03. Emne: Sommerfuglenet, stereolup og vegetationsketcher
Det amerikanske firma Bioquip har et stort udvalg og er gode at handle med.

- se linket HER

Thomas

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Google

Web www.fugleognatur.dk
Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Rettigheder | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator