Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Århus Log ind | Opret profil | Hjælp | Naturbøger
fyld
20. april 2014

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Pattedyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Michael Brock
pindsvin eller rotte ekskrementer (Læst 12637 gange) Postet d. 24-07-09 kl. 10:17
Hej alle er dette pindsvin eller rotte ekskrementer, hvad tror i

Mvh

Michael

pindsvin eller rotte ekskrementer (Hej alle er dette pindsvin eller rotte ekskrementer, hvad tror i

Mvh
Michael)
Michael Brock har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Michael S. Jensen

Svaraktivitet:

(132)
#1 Svar postet d. 24-07-09 kl. 10:29. Emne: pindsvin eller rotte ekskrementer
Hej Michael

Det er rotte. De er matte og der er ikke umiddelbart spor af billedele osv.

Størrelse og form passer også fint.

Mvh Michael

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Michael Brock
#2 Kommentar postet d. 24-07-09 kl. 11:37. Emne: pindsvin eller rotte ekskrementer
Tak for svar. Det er hver dag der er sådan flere små bunker rundt om kring, så jeg har ringet til kommunen og der kommer en gut ud og kikker :o)

Michael

Besvar | Kommentér

Michael Brock
#3 Kommentar postet d. 30-07-09 kl. 12:11. Emne: pindsvin eller rotte ekskrementer
Så har rotte manden været her, og det var heldigvis pindsvine ekskrementer ;o) og det er jo dejligt..

Besvar | Kommentér

Tine Andersen
#4 Kommentar postet d. 27-08-09 kl. 08:15. Emne: pindsvin eller rotte ekskrementer
Enig i pindsvinelort. Rottelorte ligner mere marsvins- lidt aflange bønneformede, hvor pindsvine-ekskrementer er tykkere, kortere og større.

Hvis pindsvin æder fx kattetørfoder- er bæen mørk- uden at være blank af biller.

Jeg ved det, for jeg havde udekatte- og pindsvin på kost- og engang besørgede et af de små svin midt i madskålen...

Men hellere bud efter rottemanden en gang for meget- end for lidt.

Mvh

Tine

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Google

Web www.fugleognatur.dk
Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Rettigheder | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator