Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Århus Log ind | Opret profil | Hjælp | Naturbøger
fyld
23. maj 2013

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 5 af 7 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7

<< | Forrige side | Næste side | >>

Navn Forum -> Udenlandsk natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Martin Bjerg
#40 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 12:42. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Åh hvor du hygger dig. Her er det 0 grader, kedeligt og vindstille.

Kommentér

Lars Andersen
#41 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 12:44. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Og en Callicore!

Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2! (Og en <i>Callicore</i>!)
Foto: Lars Andersen
Kommentér

Lars Andersen
#42 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 12:48. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Ja Martin, og saa er det stadig morgen her, tidsforskellen er 5 timmer. Skal selvfoelgelig paa tur senere. Desvaerre maa jeg sige farvel til Peter og Else nu, de rejsen hjem til La Paz i dag, og videre med fly hjem til Danmark i morgen. Na nu til en svaerdhale af de mere smukke!

Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2! (Ja Martin, og saa er det stadig morgen her, tidsforskellen er 5 timmer. Skal selvfoelgelig paa tur s)
Kommentér

Lars Andersen
#43 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 12:52. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Ved et af vandloebene kom en Papilio zagreus flyvende. Desvaerre havde den saa travlt at vi ikke fik film eller fotos af den!

Og her en svaerdhale som Peter og jeg ikke har set foer i Bolivia! Peter fik ogsaa film af dyret!

Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2! (Ved et af vandloebene kom en <i>Papilio zagreus</i> flyvende. Desvaerre havde den saa travlt at vi i)
Kommentér

Jan Fischer Rasmussen
#44 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 12:53. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Jeg tror, din brune fugl er en Cinnamon Flycatcher (Pyrrhomyias cinnamomeus). Men det er dag roft, at man ikke kan få flag i denne tråd

Kommentér

Lars Andersen
#45 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 12:58. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Vi regner med at den hoere til vores fineste observation her i Bolivia i de 5 gange vi har vaeret her siden Peter foerste gang i januar 2004! Jeg kom foerst i Januar 2005! Her dens underside, som er staerk skinnende metalblaa, det goere ligefrem ondt i oejnene at fotografere den!

Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2! (Vi regner med at den hoere til vores fineste observation her i Bolivia i de 5 gange vi har vaeret he)
Kommentér

Martin Bjerg
#46 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 12:59. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
De der sværdhaler er smarte. De er næsten spændt op i forvejen, hvis man nu var til den slags

Kommentér

Lars Andersen
#47 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 13:04. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Ja Jan, du fisker efter flag! men jeg vil da sige tusinde tak for din bestemmelse af fuglen.

Her et trae ved floden fra i gaar, taenk bare hvor mange spaende arter det trae kan rumme!

Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2! (Ja Jan, du fisker efter flag! men jeg vil da sige tusinde tak for din bestemmelse af fuglen.

Her )
Kommentér

Lars Andersen
#48 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 13:06. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Ja Martin, de spreder vingerne godt. Nu vil jeg ind og faa mig lidt morgnmad og den lokale kaffe!

Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2! (Ja Martin, de spreder vingerne godt. Nu vil jeg ind og faa mig lidt morgnmad og den lokale kaffe!)
Kommentér

Martin Bjerg
#49 Kommentar postet d. 29-01-09 kl. 13:14. Emne: Mariposas de Bolivia. Jan 2009 del 2!
Velbekomme og god tur senere. Hvad med lidt orkidéer, vilde kryb og skovmænd (De Loys typer og lignendes) til at krydre sommerfuglene?

Kommentér

Side 5 af 7 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7

<< | Forrige side | Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Google

Web www.fugleognatur.dk
Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Rettigheder | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator