Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

30. juni 2014

Ny natsommerfugleart for F&N?

Da jeg ikke har haft held med at få andre til at kigge på en tråd, jeg skrev for nogle dage siden, prøver jeg nu igen på denne måde.

Det drejer sig om et nydeligt møl set i Malling d.23.6.2014, som Kjeld Brem havde et - synes jeg - fremragende, lige-i-øjet-bud på, men han erklærede sig selv usikker og opfordrede mig til at søge bekræftelse fra andre først. Jeg synes, at "alting passer" (arten findes på Lepiforum, der er link til den i den forrige tråd om emnet), men arten er ikke oprettet på F&N endnu. Jeg vil meget gerne have blåstempel, før jeg søger om artsoprettelse (når det engang igen bliver muligt).

Så vil nogen ikke nok kigge på nævnte tråd? Ved en fejltagelse må jeg selv være kommet til at flage grønt igår uden at ville det. Man kan www.fugleognatur.dk...show_message

På forhånd tak!

Vh Elisabeth

De senest indberettede arter i Naturbasen: