Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

30. september 2014

Nu hvor atlas er nede ...

Jeg ville have spurgt i atlas ...

Nu har jeg været på 2 af felterne i biowide-projektet - gemt på belæg, bearbejdet billeder, indberettet rigtig mange svampe både nogle, jeg var temmelig sikker på var rigtige, men også en del, hvor jeg var meget usikker.

Jeg har jo forstået, at man har travlt derinde, så:

1) Mit spørgsmål er så, hvor længe jeg skal vente, før jeg er sikker på, at "man" har set og godkendt dem alle?

Der er jo sendt spørgsmål til mig på nogle af dem ... men der er også en del, der "har sort skrift" ... kan jeg f.eks. regne med at de allesammen er godkendt (og dermed smide de tilhørende belæg ud)??

2) Nu har jeg været på et af felterne (biowide 048) 2 gange (09-09-14 samt 29-09-14) - er det så kun de svampe, jeg ikke havde med i første omgang, man er interesseret i?

eller er man også interesseret i at følge udviklingen i dem (altså bortset fra de flerårige poresvampe :-))?

Hilsen, Bodil


De senest indberettede arter i Naturbasen: