Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

31. august 2015

Snerlesværmer (Agrius convolvuli).

Når man læser om Snerlesværmer (Agrius convolvuli). At der kommer omkring 100 stk. om året.!!!!

Det vil sige at jeg igen i år har haft over 10 % af dem som kommet her i landet. Fra den 22-8 til i dag har jeg haft fra 15 - 2 stk. Som jeg se ad gangen. Her den 30-8 der var er at se 2 stk. af den. Så der må være mange. De flyve væk den en vej og de komme fra en vej.

Det samme var der for nogle år tilbage. der havde jeg lige så mange i haven. !!!

Det der er at jeg ikke har være hjemme alle år på grundet af arbejdet i ind og udlandet.

Jeg tro at når man oplyser noget om ting på en side så må man følge op på det så der ikke kan være fejl i det.

Har se det samme med andre ting hvor man kommer med oplysning, og når man læser det så ryster man på hoved af det og tænker på hvordan man kan komme med de oplysninger ??

De senest indberettede arter i Naturbasen: