Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

15. januar 2016

Entomologisk Forening

Hej

Vi var nok nogle stykker, som her for nylig modtog en ganske bekymrende meddelelse ang. Entomologisk Forening.

Jeg har været passiv medlem en årrække nu, har aldrig deltaget i arrangementer, men har egentlig heller aldrig haft opfattelsen, at situationen var så gal som beskrevet. Entomologiske Meddelelser har ikke bragt artikler eller indlæg, hvad jeg har set, som har givet anledning til bekymring.

Kort sagt, det var altså en meget stor overraskelse at læse det udsendte brev.

Den endelige debat om foreningens fremtid skal selvfølgelig tages på den ekstraordinære generalforsamling, hvor jeg da allerede nu kan meddele at jeg har tænkt mig at deltage og håber flere andre dukker op. Men derfor kunne man jo godt komme med lidt input i den sammenhæng inden d. 2. februar, og da der mig bekendt ikke er et internt elektronisk forum, ja så kan man vel i mangel af bedre godt tage det her?!

De senest indberettede arter i Naturbasen: