Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

5. december 2007

"Mit bedste" Fotokonkurrence 5/12 - 12/12 2007

Denne uges fotokonkurrence bliver lidt anderledes.

De af jer der stadig plages af arbejde i dagtimerne, har ikke mange muligheder for at tage billeder uden blitz.

Derfor har jeg besluttet, at der i denne uge må bruges billeder fra arkivet for 2007.

Ugen emne er: "Mit bedste fra sommeren 2007."

Det kan være et heldigt billede, et meget smukt billede eller blot det billede du er mest glad for, at du fik taget.

Det nye er, at du skal motivere hvorfor du netop har valgt dette billede som "Mit bedste."

Skriv en ledsagetekst som beskriver hvilken oplevelse der knytter sig til billede, hvordan det blev til, og hvad du selv er mest glad for ved dit billede.

Du vælger selv hvor megen tekst du vil bidrage med.

Måske taler billedet for sig selv.

Billedet skal være taget i 2007 i den danske natur, og der må ikke klippe/klistres.

Almindelig efterbehandling er tilladt.

Der må kun deltages med ét billede pr. deltager, og bedømmelsen er som sædvanlig, med den samme "straf/belønning" som hidtil.

Konkurrencen løber fra onsdag den 5. december til onsdag den 12. december kl. 21

God jagt på harddiske.

Ole

De senest indberettede arter i Naturbasen: