Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

27. maj 2016

Mobil app

Kunne ikke lige finde en kategori der passer til mit spørgsmål dog handler spørgsmålet om fugle.

På min mobil (iPhone 6) har jeg appen Aves vox PRO installeret en helt igennem fremragende app med alverdens fuglestemmer. Her kan man lave sine egne lister og fuglestemmerne kan sættes til at spille igen og igen. Superfin app der koster et ell andet symbolsk beløb. Findes også i en gratis udgave. Nu har jeg fået ny telefon (iPhone 6 S) da den gamle ikke holdt til en tur i vaskemaskinen, den virker dog stadig når den vil. På den nye telefon vil jeg selvfølgelig gerne have Aves vox PRO installeret. Det er ikke noget problem når man en gang har købt appen. Man åbner bare appstore og downloader appen igen. APPEN er væk fra appstore. Kun den skrabede gratisudgave er der. Jeg har søgt og søgt men den er pist væk. Jeg har stadig pro udgaven på min gamle telefon men når jeg kigger under mine købte apps er det kun gratisudgaven der står på listen. Er der en nørd herinde der ved mere end jeg gør?? det håber jeg for jeg savner virkelig appen.

RQ

De senest indberettede arter i Naturbasen: