Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

17. oktober 2016

Udlejning af Canon 500mm f4 og meget andet

Dengang jeg selv stod overfor at investere de rigtigt mange penge i en Canon "big white", ville det have været en kæmpe hjælp hvis der havde været et sted hvor jeg kunne leje bæstet først, for at prøve om det overhovedet var noget for mig at tumle rundt med noget så stort, og så dyrt.

Derfor har jeg besluttet at stille min udstyrsbank til rådighed for andre i samme situation.

Jeg har f.eks. ovenstående 500mm (den "hellige graal" indenfor fuglefoto), men jeg har også en helt ny 100-400mm mkII, som er super relevant for en fotograf der er på vej til Afrika i en begrænset periode, men ikke bruger kameraet så meget til dyr og fugle herhjemme. Begge objektiver passer perfekt på alle Canon EOS kamerahuse, men jeg fornærmer næppe nogen ved at sige at udbyttet er størst hvis man er den lykkelige ejer af et hus fra XXD serien eller XD serierne.

Læs mere om udstyret og priserne på - www.syndergaard.dk - jeg glæder mig til at høre fra dig!

De senest indberettede arter i Naturbasen: