Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

19. oktober 2016

Hvilken bille? Fundet indendørs.

Hej.

Jeg er på dybt vand på dette område. Men håber der er nogen der kan hjælpe mig til hvilken bille det er jeg har fundet. Sagen er at jeg pludselig har fået en del biller i mit hjem. Jeg har udelukkende fundet dem på mit kontor, og undrer mig over hvad det er for nogen, og evt hvordan de er endt med at slå sig ned her. Når jeg sidder på kontoret, finder jeg 5-10 stykker hver dag.

De er ca 2mm lange. Og er noget mere gråbrune end de ser ud til at være på billedet. Jeg beklager meget de enormt dårlige billeder, men jeg har desværre ikke udstyret til at kunne tage bedre billeder af dem :/ Men håber de er så almindelige at de alligevel er til at se hvad det er for nogen.

På forhånd tag for hjælpen :)

Der kan åbenbart kun vedhæftes ét billede, så linker lige til Dropbox galleri også:

www.dropbox.com...AADLFh93kLytXIBUv--5z9Sna



Foto: C Præstekjær

De senest indberettede arter i Naturbasen: