Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. oktober 2017

Kalenderen

Indryk begivenhed i kalenderen | Kig i Kalenderen | Hjælp

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Kalender -> Kalenderen

Lars Andersen
13. maj 2017:
Makrofotograftræf på Melby Overdrev (Læst 1694 gange) Postet d. 02-03-17 kl. 06:34
Makrofotograftræf på Melby Overdrev (Mødetid: lørdag d. 13 maj 2017, 10:00, og træffet varer til ca. 14:00. Det vil foregå i området: Ass)
Foto: Lars Andersen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 463)

Mødetid: lørdag d. 13 maj 2017, 10:00, og træffet varer til ca. 14:00. Det vil foregå i området: Asserbo Plantage og Melby Overdrev. Tur aflyses hvis der er heldagsregn.

Mødestedet vil være parkeringspladsen på Melby Overdrev oppe ved Stranden! Indkørsel til skoven mod Stranden fra Nyvej ad Rævehuslinien - N R Olsensvej over for Nyvej, 132. Det er midtvejs imellem Melbylejren til Helsingevej; - se linket HER

Der kan vi være heldige at møde den spændende Tømmermand, div. sommerfugle som Gråbåndet Bredpande og Grøn Busksommerfugl samt hvepse, biller, eddderkopper og myreløve. Her kan de uøvede lære fiduser fra de mere erfarne makrofolk udi kunsten at fotografere i miniverden.

Man behøver ikke at være medlem af en fotoklub eller forening for at dukke op, men jeg vil meget gerne vil vide hvor stor interessen er for dette? Så skriv hvis i vil være med?

Kommentér

Kim Petersen
#1 Kommentar postet d. 02-03-17 kl. 13:06. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Ja, og man kan også være heldig at møde den lille sjældne Chlorissa viridata .

Kommentér

Jannik Andersen
#2 Kommentar postet d. 24-03-17 kl. 16:56. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Hej Lars. Som tidligere nævnt på NP kan jeg desværre ikke d. 6., men hvis der også er tur d. 13., er jeg klar.

Kommentér

Lars Andersen
#3 Kommentar postet d. 08-05-17 kl. 08:50. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Dette træf afholdes fordi interessen er der, og der var mange der ikke kunne d. 6 maj.

Kommentér

Lars Andersen
#4 Kommentar postet d. 08-05-17 kl. 08:52. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Meeeeen, vi skal holde øje med vejret? Fredag aften ved vi om det holdes?

Kommentér

John Strange Petersen
#5 Kommentar postet d. 08-05-17 kl. 10:57. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
Jeg håber da, at vejret bliver godt, når jeg nu ikke kunne i lørdag.

Kommentér

Lars Andersen
#6 Kommentar postet d. 12-05-17 kl. 10:17. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev
I morgen bliver det overskyet, men med høje temperaturer og ingen regn. Så træffet bliver garanteret spændende. Så vi ses i morgen.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis denne begivenhed kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator