Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. oktober 2017

Kalenderen

Indryk begivenhed i kalenderen | Kig i Kalenderen | Hjælp

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Kalender -> Kalenderen

Lars Andersen
4. juli 2017:
"Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven (Læst 2347 gange) Postet d. 04-05-17 kl. 09:14
"Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven ("Sommerfuglenes Dag" d. 4 juli 2017; 

En guidet sommerfugletur for at se de smukke Iris og Ilia, )
Foto: Lars Andersen
Klik på billedet for original størrelse (731 x 600)

"Sommerfuglenes Dag" d. 4 juli 2017;

En guidet sommerfugletur for at se de smukke Iris og Ilia, samt andre sommerfugle i Pinseskoven på Vestamager tirsdag d. 4 juli 2017, kl. 9:30 - 15:00. P.S. turen er gratis, men husk at melde jer til.

Hvor man mødes på parkeringsplads; Hilversumvej 54 ved pumpestationen: - se linket HER

Turen varer lige så længe man orker, men jeg regner med at vi slutter ca. kl. 15:00 eller før? Husk madpakke og drikke.

Hvis vejrudsigten lover dårlig vejr, kan arrangement rykkes frem til weedkend før eller efter?

Guide; Lars Andersen

Kommentér

Jan van Dijk
#1 Kommentar postet d. 29-06-17 kl. 10:57. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
Hej Lars

Jeg vil meget gerne deltage.

Med venlig hilsen

Jan C. van Dijk

Kommentér

Lars Andersen
#2 Kommentar postet d. 29-06-17 kl. 11:16. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
Du er velkommen.

Kommentér

Lars Henning Nielsen
#3 Kommentar postet d. 29-06-17 kl. 23:08. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
Jeg vil meget gerne deltage.

Venlig Hilsen Lars Henning Nielsen

Kommentér

Lars Andersen
#4 Kommentar postet d. 01-07-17 kl. 06:50. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
Er tæt på at aflyse pga. for lidt interesse for turen?

Kommentér

Yvonne Nielsen
#5 Kommentar postet d. 02-07-17 kl. 10:02. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
øv øv Lars

Kommentér

Lars Andersen
#6 Kommentar postet d. 02-07-17 kl. 12:06. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
Jeg laver turen uanset hvad om der er få eller flere deltagere.

Sidste år havde jeg en guidet tur for at se ilia og iris, og selv om det småregnede så vi begge arter flyve derude.

Kommentér

Yvonne Nielsen
#7 Kommentar postet d. 02-07-17 kl. 16:20. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
Kanon - det bliver ikke regn. Og vi kan jo bare forkorte turen, hvis det er.

Vi ses.

/Yvonne

Kommentér

Yvonne Nielsen
#8 Kommentar postet d. 02-07-17 kl. 18:21. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
Lars jeg hiver en mere med på tirsdag

/Y

Kommentér

Lars Henning Nielsen
#9 Kommentar postet d. 02-07-17 kl. 20:21. Emne: "Sommerfuglenes Dag" Pinseskoven
Go´ turleder der insisterer på at gennemføre, på trods af få tilmeldte og uheldige vejrmeldinger.

Jeg kommer - jeg glæder mig.

Venlig hilsen fra Lars

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis denne begivenhed kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator