Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

16. juli 2017

Møde om kvalitet her på F&N !

Kære alle,

Der har i en kortere periode (igen) været dialog om kvalitetsniveauet her på F&N …

Jeg har ført en provokatorisk tone og mødt modstand på det. Det er meget fint med reaktionerne og jeg har derfor et ønske om at invitere de som ikke er helt enige med mig i formen og argumentationen, men selvfølgelig også alle andre. Jeg ved at det betyder alverden at man kender hinanden :-)

Det er mit håb at vi kan finde en form herinde, da vi alle er interesseret i at gøre det absolut bedste for naturen her i DK som er meget trængt.

Det som ligger mig mest på sinde er, at vi får en så god database som det er muligt. Det er kun muligt hvis vi alle er ydmyge overfor emnet og ikke tager tingene for givet.

Jeg inviterer hermed til møde hos mig på Slettevang 13 i Hørsholm nu på fredag d.21 juli kl.10-12 og håber at rigtig mange gider/har tid til at møde op og få en snak om kvaliteten her på F&N !

Meld gerne ind på paul.Orlien@Hotmail.com eller SMS på 23838353

Vi ses :-)

/Paul


De senest indberettede arter i Naturbasen: