Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

24. februar 2008

Familiebilleder

Jeg har været væk fra dette forum i ½ års tid, men så vidt jeg kan se så er det tilladt at starte tråde om alt muligt - bare der er billeder involveret :-)

Så jeg tænkte, at jeg ville starte en tråd om billeder der ikke er taget af dig selv, men af din nærmeste familie - og hvor du ærger dig over at det ikke er dig der har taget billedet.

Altså: Vis det bedste billede taget af din mand, kone, kæreste, mor, umulige teenagedatter osv. Der er selvfølgelig tale om noget de har ramt ved et rent held, da det jo kun er dig der kan tage ordentlige billeder i familien :-)

Jeg lægger selv for med et billede taget af min kæreste - og nej, det er ganske rigtigt ikke taget i Danmark, men ved MontBlanc, som sjovt nok er den højeste top på det aktuelle billede.


Foto: Ejvind Frausing

De senest indberettede arter i Naturbasen: