Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. november 2017

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Stefan Bruhn
Hvad hedder denne sommerfuglespisende fugl (Læst 301 gange) Postet d. 13-09-17 kl. 23:59
Observerede d. 2/9 i min have en fugl som sad og spiste en sommerfugl. Da den var færdig jagtede den endnu en somerfugl, ved at flyve/dykke ned over vores sommerfugle busk, men missede den. Den satte sig herefter i fuglebadet hvor jeg tog dette billede.

Hvad er det for en fugl?

Hvad hedder denne sommerfuglespisende fugl (Observerede d. 2/9 i min have en fugl som sad og spiste en sommerfugl. Da den var færdig jagtede den)
Foto: Stefan Bruhn
Klik på billedet for original størrelse (800 x 430)
Besvar | Kommentér

Eva Hansen

Svaraktivitet:

(532)
#1 Svar postet d. 14-09-17 kl. 00:10. Emne: Hvad hedder denne sommerfuglespisende fugl
Det er en lidt pjusket udgave af en grå fluesnapper.

Den kendes på det gråbrune udseende og så den stribede pande/isse

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Stefan Bruhn
#2 Kommentar postet d. 14-09-17 kl. 00:52. Emne: Hvad hedder denne sommerfuglespisende fugl
Tusind tak for svaret

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator