Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

25. juni 2008

Fotokonkurrence 25.-6. til 2.-7.-08 "....det er den danske sommer"

Hej alle

Denne uges emne har jeg kaldt "....det er den danske sommer", og dermed mener jeg, at du skal beskrive det som lige netop gør, at du synes at NU er det sommer i Danmark.

Det er da et bredt emne ikke?

Der kan uploades ét billede pr. deltager i tidsrummet fra onsdag d.25.-6. kl.21.30 (lidt forsinket)til onsdag d.2.-7. kl.21.30. Husk at give billedet en titel. Det skal være taget i den danske natur i konkurrence-perioden og må fylde op til 75 kb.

Der må bruges alm. billedbehandling men ikke "klippe/klistres".

Afstemningen starter her på tråden onsd.d.2.-7. kl.21.30 og slutter torsd.d.3.-7. kl.21.30. Alle brugere på F&N kan deltage.

Giv 3 point til det billede, du synes bedst om, 2 point til det næstbedste og 1point til 3.pladsen.

Vinderen af konkurrencen får æren af - og pligten til at arrangere den følgende uges konkurrence samt starte en parrallel tråd (Parrallen) med samme emne.I Parrallen er det tilladt at bruge nye såvel som gamle billeder -natur såvel som ikke-natur, og her må man snakke, hygge og pjatte alt det man lyster.

Dette var ordene - så kan jeg læne mig tilbage og bare glæde mig til at se jeres billeder (håber jeg ;-))

Hilsen Randi

De senest indberettede arter i Naturbasen: