Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

17. marts 2010

Kender du denne bille?

Hej.

Jeg har desvære haft et par problemer med computer fornyligt, en gik i udu og jeg fik en ny, der er windows7 på, så da jeg lage alle mine billeder der over gik alle mine tags tabt, så for at være sikke installerede jeg paragon driverbackup, da den havde lavet en backup og skulle genstarte kunne computeren ikke starte, så jeg måtte instalerer windows på ny, men jeg kunne se at den havde lavet en backup, så jeg prøvede igen installerede backupen og fik den til ar restore, men det samme skete igen, da den skulle genstarte kunne den ikke starte heller ikke i dos''en, så igang med at geninstalerer windows, og det gik fint og windovs livebilledegalleri, og den backup jeg havde lavet med windows og næsten alt var i den skønneste orden, men nej alle mine tags var der bare ikke, så nu skal jeg igan med at lede, og denne bille kunne jeg ikke finde i galleri, så jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med at indentifiserer denne her?

mv. Torben.


Foto: Torben Bach

De senest indberettede arter i Naturbasen: