Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

5. oktober 2011

Fotokonkurrence "Efteråret, Naturligvis" 5/10-19/10-11

Velkommen til fotokonkurrencen "Efteråret, Naturligvis"

Som vanligt kører konkurrencen over to uger. Billeder skal være taget og uploadet i perioden fra d. 5. oktober 2011 til d. 21. oktober 2011 kl. 21:00.

Med emnet "Efteråret, Naturligvis", mener jeg alt hvad der kan ses i vores skønne natur her i efteråret, frit tolket af Jer. Er det ikke lige umiddelbart at se sammenhængen, bedes I give et hint ;-)

Billederne skal dog være taget i naturen i Danmark, Grønland eller Færøerne i ovennævnte periode.

Der kan indsendes 2 billeder pr. deltager i perioden og alle registrerede brugere på F&N kan deltage.

Alle billeder skal have en kort titel, og dato for optagelsen skal anføres i teksten.

Almindelig billedbehandling er tilladt - beskæring, belysning, opretning, farvejustering m.m., men ikke noget med at klippe og klistre flere billeder sammen.

Afstemningen om det bedste billede foregår her i tråden fra den 19. oktober kl. 21 til den 21. oktober kl. 21.

OBS! har forlænget afstemningen til d. 21 da jeg ikke er på f&b den 20, håber det er ok?

Så venter jeg bare spændt på Jeres indlæg :-):-)

VH Susanne



Foto: Susanne B. Nielsen

De senest indberettede arter i Naturbasen: