Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

6. december 2011

haha, så fik jeg prøvet det!

Min dagens oplevelse fra Villersø Kær

Idag valgte jeg at gå ned langs majsmarken og den store sø ned til åen, jeg gik og nød det smukke vejr, gik i et dyreveksel som endte ved grøften og skoven på den anden side. Jeg kunne se nogle svampe på nogle træer og jeg tænkte, at denne grøft havde jeg jo før sprunget over,(dengang var det bare megakoldt), så jeg gik lidt nærmere kanten og skulle til at springe, da jeg bare ligesom blev suget ned, værst venstre støvle som kom i helt til kanten, den højre støvle kunne jeg da heldigvis få op, det vil sige at jeg måtte bruge træet(som stod lige ved siden af) til hjælp, men min venstre støvle, ja den sad FAST, så jeg var nød til at grave min støvle fri, sikken et SVUP det sagde.

Og så var det lige at jeg tænkte "godt jeg ikke tog snørestøvlerne på, for så havde jeg da stået der endnu.

Så jeg skal nok ikke prøve at springe over grøfterne lige med det samme. :-)

Hilsen Yvonne :-)


Foto: yvonne engmann

De senest indberettede arter i Naturbasen: