Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

14. januar 2012

Hjemløse i rudeskov

Goddag, er ny herinde, og oprettede en profil fordi at jeg overnattede i rude skov forleden.

Jeg ankom med en ven sent på aftenen efter det var blevet mørkt, og kort tid efter vi var ankommet var der nogle der råbte efter os, at vi chikanerede dem bevidst osv. det stoppede så kort tid efter, men næste morgen blev vi vækket ved 7 tiden af 2 mænd på en ca 40. år som var meget truende i deres adfærd, ifølge dem havde de boet i skoven i over 10 år, og det så virkelig også sådan ud, de opførte sig som dyr, slog sig selv med pinde og slåes i skovbunden. De kaldte os ludere af U.S.A og at samfundet var en forbrugsfest og matrialismen var til at brække sig over, både mine forældre og venner osv blev svinet til af dem, de mente vi ødelagde jorden og vi skulle komme væk fra denne her skov hurtigst muligt. det var som om at de var dyr, og de følte at vi var på deres territorium. de havde nok en skrue løs eller 2, men har før set dem i buslinier i området, og deres lejerplads tydede også på at de havde været der i mange år.

en meget mystisk og skræmmende oplevelse, men ville høre om der er andre der er stødt på dem? de bor tæt på agersø?

mvh Jonas

De senest indberettede arter i Naturbasen: