Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

7. marts 2012

TripodMarket.com anbefales

Jeg vil gerne dele det jeg kalder en top oplevelse med handel på nettet.

I morges kl.6:58 købte jeg hos www.Tripodmarket.com en ordre på noget tilbehør til Manfrotto stativhoved. Jeg havde problemer med at kunne betale via paypal, men kunne kun få lov til at betale via bankoverførsel. Jeg gennemførte handlen alligevel da det var det billigeste sted jeg kunne få disse dele.

Efter at ordre bekræftelse kom til min mailboks, sad jeg og bed mig i læben af ærgelse over at skulle af med et større beløb for bankoverførelse til udlandet (Ungarn) end det ville koste med paypal. Jeg skrev til dem med det samme at jeg ikke kunne klikke af i betaling med paypal i håb om at jeg kunne få chancen

Et par timer efter fik jeg en mail fra en Lenko Galambodi som pænt takkede for min order og skrev at han ville ændre min ordre og hvordan jeg så skulle logge ind på deres side og hvordan jeg kunne betale via paypal efter han havde ændret den.

10 minutter senere sendte han en mail om at han havde ændret min order og at jeg kunne logge ind og betale med paypal. Efter jeg havde gennemført betalingen skrev jeg tilbage og takkede for hjælpen og roste han service.

Det var vel omkring kl. 9:50.

Kl.10:09 fik jeg en mail fra ham igen om at de havde modtaget min betaling og at makkeren var igang med at pakke min ordre og at jeg ville modtage en mail med track and trace nr. når fragtmanden havde modtaget min pakke.

Kl 11.52 kom den næste mail fra UPS med track and trace nr. og at man forventede levering d.8/3-12, altså dagen efter.

Det kalder jeg top service.

Og jeg lovede dem at jeg ville huske at skrive,

WWW.TRIPODMARKET.COM


De senest indberettede arter i Naturbasen: