Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

18. marts 2012

dette er en afslutning på en tråd om nye vand huller i DK.

dette er MIN afslutning af en anden tråd jeg svarede på men mener kunne ligge herinde lidt & JEG SKRIVER I STORT NOGLE GANGE IKKE FOR AT VÆRE I KRIG MED NOGEN MEN MERE FOR AT LAVE EN POINTE MED DET JEG SKRIVER ,hvis folk da kan følge mig det startede (tråden) med at der tit er nye vandhuller se link her www.fugleognatur.dk...show_message

& at vi I DK,ikke Passer godt nok på Naturen & Så mere Vigtigt Min O.B:S PÅ O.B:S: Herinde der er noget ivejen for data basen er mangel fuld & tit ingen arts beskrivelse heller ikke efter 10 år ?? mvh Allan

Hvad er en O.B.S. Værd Hvis der ikke er foto dokumention på ???

men i ka Læse hvad jeg skev i Linket takker god Søndag derude I den dejlige Natur Husk foto Til O.B.S på jeres Ture :-)

stop med at klippe jeres vicsperia hække liguster hækker andre hvor de stor aftensværmer larver sidder omkring i juni juli aug sep okt ;-) saml dem sammen ikke alle men noigle skriv her til eller ring så betaler jeg 5 kr pr stk larve i live self . night hawk Moths .

De senest indberettede arter i Naturbasen: