Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Århus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. juni 2017

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Biller -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Marianne Graversen
Er der også grøn pragttobist i Jylland? (Læst 1858 gange) Postet d. 30-06-12 kl. 12:54
Hej

Inspireret af Steen''s fantastiske fund af grøn pragttobist og beskrivelsen af hvordan den findes i hyld, har jeg den sidste uge ikke kunnet gå forbi en hyld uden at tjekke den.

Og sørme om den ikke var der idag - tror jeg.

Billedet er fra idag og taget på mit køkkenbord. Jeg er helt med på at den skal retur til findestedet hvis I kan bekræfte at det er den rigtige art.

/Marianne

Er der også grøn pragttobist i Jylland? (Hej

Inspireret af Steen
Marianne Graversen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1000 x 669)
Besvar | Kommentér

Annemette N.Jensen
#1 Kommentar postet d. 30-06-12 kl. 13:01. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?

Hej Marianne!

Nøj,hvis det Virkelig er den,så Stort Tillykke fra mig,med fundet!

Også jeg går med hovedet nede i alle de Hyldetræer jeg passerer på min vej,i håb om at finde denne-

Hilsen

Annemette

Besvar | Kommentér

Steen Drozd Lund

Svaraktivitet:

(3)
#2 Svar postet d. 30-06-12 kl. 13:06. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?
Den er god nok...tillykke!

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Kim Petersen

Svaraktivitet:

(40)
#3 Svar postet d. 30-06-12 kl. 13:14. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?
Flot fundet.

Måske man skulle til at kikke guldbasserne efter en extra gang, når man møder dem

Besvar | Kommentér

Toke Andreasen
#4 Kommentar postet d. 30-06-12 kl. 13:16. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen
#5 Svar postet d. 30-06-12 kl. 13:18. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?
Tillykke Marianne, flot fund på min foreløbigt sidste "arbejdsdag" på F&N

Alt vel fremover, vi ses!

Torbjørn

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen
#6 Svar postet d. 30-06-12 kl. 13:18. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?
Tillykke Marianne, flot fund på min foreløbigt sidste "arbejdsdag" på F&N

Alt vel fremover, vi ses!

Torbjørn

Besvar | Kommentér

Jan Lyngby
#7 Kommentar postet d. 30-06-12 kl. 13:24. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?
Godt gået Marianne

Besvar | Kommentér

Henrik Bringsøe
#8 Kommentar postet d. 30-06-12 kl. 15:05. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?
Det er sandelig flot, Marianne! Giver det mening at tale om, at 2012 kunne være et godt år for den art?

Venligst

Henrik Bringsøe

Besvar | Kommentér

Inger Lund
#9 Kommentar postet d. 30-06-12 kl. 15:33. Emne: Er der også grøn pragttobist i Jylland?
Sådan!

Inger

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator