Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

14. august 2012

Danmarks Natur, overlevelse, er det en mulighed?

Hej Allesammen:)

Jeg er meget ny inde på denne hjemmeside så jeg ved ikke om det er det rigtig sted at skrive men...

Vi er en flok på 5 drenge der gerne vil ud og prøve livet i naturen. Vi har ikke så meget erfaring med det, men har dog fisket en del gange, vi har fisketegn så den del af det er helt iorden.

Vores ''''Store'''' problem til denne tur er vi ikke rigtig ved hvor vi skal bosætte os, vi vil gerne have det er et sted nær en sø hvor man kan fiske og evt. også bade(tage bad) det skal helst ligge i nærheden af Nordsjælland i området Farum, Birkerød, Stenløse osv. og være et sted hvor der er meget natur, altså en del væk fra mennesker.

Det eneste vi i første omgang har tænkt os at tage med er et telt, lidt mad, en smule vand, fiskestænger og et luftgevær.

Så jeg ville høre om i kendte et godt sted til denne begivenhed og om i evt kunne komme med nogle gode råd til turen.

på forhånd rigtig mange gange tak!

mvh Nicolaj

De senest indberettede arter i Naturbasen: