Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lola Bentsen
Hvilken rørhat? Røde rørmunde, lodden brun hat, rødmønstret stok (Læst 657 gange) Postet d. 08-09-13 kl. 12:50
Hvilken rørhat har jeg fat i her?

Den har røde rørmundinger, gule rør, hvidt kød, blåner meget hurtig, rødt mønster på gul/hvid stok, brun lodden hat.

- se linket HER

- se linket HER

Mvh

Lola

Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede

Svaraktivitet:

(3196)
#1 Svar postet d. 08-09-13 kl. 13:14. Emne: Hvilken rørhat? Røde rørmunde, lodden brun hat, rødmønstret stok
Den vil jeg kalde Punktstokket Indigo-Rørhat.

Ole

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Lola Bentsen
#2 Kommentar postet d. 08-09-13 kl. 13:41. Emne: Hvilken rørhat? Røde rørmunde, lodden brun hat, rødmønstret stok
Tak. Kan denne være den samme?

- se linket HER

Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede
#3 Kommentar postet d. 08-09-13 kl. 13:45. Emne: Hvilken rørhat? Røde rørmunde, lodden brun hat, rødmønstret stok
Det er svært at se stokkens tegninger på den.

Ole

Besvar | Kommentér

Lise Madsen

Svaraktivitet:

(152)
#4 Svar postet d. 08-09-13 kl. 14:56. Emne: Hvilken rørhat? Røde rørmunde, lodden brun hat, rødmønstret stok
Det ville ha været fint om man kunne se om der var rødt lige over rørene er der rødt er det netstokket jeg hældet mest til punktstokket den virker trind netstokket indigo plejer at virke lidt slankere.

VH Lise

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Lola Bentsen
#5 Kommentar postet d. 08-09-13 kl. 18:33. Emne: Hvilken rørhat? Røde rørmunde, lodden brun hat, rødmønstret stok
Hej Lise og Ole

Endnu en gang tak for jeres hjælp.

Mvh

Lola

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator