Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Gerd Bonnesen
Hvilken træsvamp? (Læst 1024 gange) Postet d. 14-09-13 kl. 16:52
Denne her svamp har jeg set i på en stor gammel eg i Sønderskoven, Sønderborg i dag 14-09-2013. Den sad i ca 8 meters højde og var kæmpestor.

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad det er for en?

Hvilken træsvamp? (Denne her svamp har jeg set i på en stor gammel eg i Sønderskoven, Sønderborg i dag 14-09-2013. Den )
Gerd Bonnesen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Leif Bloss Carstensen

Svaraktivitet:

(7)
#1 Svar postet d. 14-09-13 kl. 17:00. Emne: Hvilken træsvamp?
Jeg vil sige Svovlporesvamp

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Gerd Bonnesen
#2 Kommentar postet d. 15-09-13 kl. 14:40. Emne: Hvilken træsvamp?
Hej Leif!

Tak for dit svar Jeg har efterfølgende læst mere om svampen. Idag fandt jeg endnu én, denne gang på fuglekirsebær i Sønderskoven, Sønderborg, fuldstændig fantastisk flot.

Mange hilsner

Gerd

Besvar | Kommentér

Gerd Bonnesen
#3 Kommentar postet d. 15-09-13 kl. 14:40. Emne: Hvilken træsvamp?
Hej Leif!

Tak for dit svar Jeg har efterfølgende læst mere om svampen. Idag fandt jeg endnu én, denne gang på fuglekirsebær i Sønderskoven, Sønderborg, fuldstændig fantastisk flot.

Mange hilsner

Gerd

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator