Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

ole sørensen
uha uha (Læst 2140 gange) Postet d. 06-11-13 kl. 14:33
...tænk om sådan en nedfalden gren farer liiige i struben på èn... ? Naturen kan være grusom

uha uha (...tænk om sådan en nedfalden gren farer liiige i struben på èn... ? Naturen kan være grusom  :-))
ole sørensen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Thorke Østergaard
#1 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 14:47. Emne: uha uha
Ja du griner, Ole, men efter de er blevet opmærksomme på det og er de begyndt at efterforske nærmere, viser det sig at problemet er enormt: De fandt flere tusinde døde alene på Vestre Kirkegård!

Kommentér

Kirsten Damgaard
#2 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 14:57. Emne: uha uha

apropos sjove skilte

uha uha (:-)
apropos sjove skilte)
Kirsten Damgaard har vedhæftet dette billede
Kommentér

Annemette N.Jensen
#3 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 15:05. Emne: uha uha

Ja fy da for pokker!

Det er da derfor mange kommuner er gået igang med at nedlægge naturen -

Den er simpelthen for farlig

Hilsen

Annemette

Kommentér

Finn Krone
#4 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 15:05. Emne: uha uha
Ja, så må børnehavebørnene nøjes med at gå tur i Store Kongensgade. For det kan vel ikke være farligt?

Kommentér

Eva Olsen
#5 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 15:50. Emne: uha uha
hmm, som Hendes Majestæt sagde engang."Det er utroligt vi nogensinde fik lov til at leve længe nok til at blive voksne og gamle med alle de farer vi var udsat for som børn og unge"

Kommentér

Ole B. Lyshede
#6 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 15:59. Emne: uha uha
Som det står i øverste skilt, så er det de nedfaldne grene og væltede træer, der er i fare. Men de skal vel også snart saves i stykker.

Ole

Kommentér

Lars-Olof Arvids
#7 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 16:16. Emne: uha uha
Thorke, det var en bra kommentar!

Är det kanske så att grenar är för farliga för att få finnas i en storby som København? Men däremot viktigt att ha ulv och vildsvin, om de finns på tryggt avstånd ute på landet...

Olle

Kommentér

ole sørensen
#8 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 16:30. Emne: uha uha
@Ole B. Lyshede : Hmmm tjaah bum bum. Jeg kan godt se, hvad du mener, og at det kan læses sådan; - men hvis jeg nu gik tur i skoven og jeg mødte et skilt hvor der stod "Færdsel frarådes i skoven. Der er fare for angribende tyre!" så tror jeg nu, jeg ville se mig lidt for. Bare for en sikkerheds skyld

Kommentér

Martin Bjerg
#9 Kommentar postet d. 06-11-13 kl. 16:38. Emne: uha uha
Tror det er en konsekvens af et par episoder for et par år siden, hvor en (flere) personer døde af at få grene/ træer i hovedet omkring Fælledparken. Så kommunen vil nok gerne slippe for flere problemer med sagsanlæg og sådan i forhold til de kommunale områder. At skriveren så ikke helt kan styre lang tillægsform på skiltet, som mere passende, så der kom til at stå "nedfaldende" og "væltende" i stedet for "nedfaldne" og "væltede", er en anden sag.

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator