Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Niels Erik Simonsen
Kan ikke uploade fotos til Landskaber!? (Læst 502 gange) Postet d. 11-11-13 kl. 10:01
Hej. Har prøvet i går og i dag at uploade et par fotos til Landskaber, men det virker tilsyneladende ikke. Senest prøvede jeg med et foto på lidt mindre end 150 kb., men det virkede heller ikke. Følger de retningslinier der er for navn og størrelse, men det virker bare ikke og det gør det når jeg uploader til f.eks Svampeforum. Nogen der har et bud på, hvad der går galt?

Venlig hilsen

Simon

Besvar | Kommentér

Poul Harkjær

Svaraktivitet:

(1)
#1 Svar postet d. 11-11-13 kl. 11:21. Emne: Kan ikke uploade fotos til Landskaber!?
Jeg har lige oploadet uden problemer. Men det første jeg forsøgte var for stor. Så lavede jeg det mindre og prøvede igen. Det kunne jeg ikke. Jeg lagde mærke til at det første jeg havde forsøgt, stadig stod i teksten hvor jeg uploader, altså 2 filer. Jeg gik så helt ud af programmet, og startede forfra, med et tom felt, og den nye mindre fil.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(9)
#2 Svar postet d. 11-11-13 kl. 12:55. Emne: Kan ikke uploade fotos til Landskaber!?
Simon, du husker at det ikke virker hvis der er komma i filnavnet, kun punktummer dur Torbjørn

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Niels Erik Simonsen
#3 Kommentar postet d. 11-11-13 kl. 13:18. Emne: Kan ikke uploade fotos til Landskaber!?
Hej Thorbjørn. Jo jo, det husker jeg skam, jeg bruger aldrig kommaer eller punktummer i mine filnavne.

VH Simon

Besvar | Kommentér

Niels Erik Simonsen
#4 Kommentar postet d. 11-11-13 kl. 13:24. Emne: Kan ikke uploade fotos til Landskaber!?
Og nu har jeg slettet alle browserdata, logget ud først, genstartet maskinen og det vil stadig ikke virke. Det gør det i de øvrige fora på samme præmisser. Underligt.

Simon

Besvar | Kommentér

Niels Erik Simonsen
#5 Kommentar postet d. 11-11-13 kl. 18:45. Emne: Kan ikke uploade fotos til Landskaber!?
Når jeg vælger "Upload fot" fra boksen/feltet i venstre menu får jeg stadig en fejlmeddelelse, se foto

Kan ikke uploade fotos til Landskaber!? (Når jeg vælger "Upload fot" fra boksen/feltet i venstre menu får jeg stadig en fejlmeddelelse, se fo)
Foto: Niels Erik Simonsen
Klik på billedet for original størrelse (900 x 480)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator