Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Biller -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Finn Krone
Hydraena i Næstved (Læst 473 gange) Postet d. 30-11-13 kl. 08:05
18/5. I ´mit´ vandhul på Østre Ringvej fandt jeg denne. Jeg kan kun få den til Hydraena gracilis. Er det rigtigt bestemt?

Vh Finn

Hydraena i Næstved (18/5. I ´mit´ vandhul på Østre Ringvej fandt jeg denne. Jeg kan kun få den til Hydraena gracilis. Er)
Finn Krone har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Mogens Holmen
#1 Kommentar postet d. 03-12-13 kl. 19:35. Emne: Hydraena i Næstved
Nu er ''kærene jo ikke just min stærke side. Men jeg kunne nu godt tvivle lidt på gracilis. Den her virker rigeligt bred og et vandhul lyder heller ikke som et sædvanligt levested for gracilis. Men ikke nogen nem slægt.

Besvar | Kommentér

Finn Krone
#2 Kommentar postet d. 04-12-13 kl. 09:54. Emne: Hydraena i Næstved
Hej Mogens

Nej, de er da utroligt svære. Du har ret i, at den er lidt bred. Jeg har været dem igennem Hydraenaerne uden bedre resultat. Den ryger i skrotkassen

Vh Finn

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator