Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

11. januar 2014

Fik sendt ligt viden om Håret lædersvamp fra Skotland...

Møjn derude !!!! :)

Jeg har en del Svampevenner rundt om i verden "ja hvad gør svampe da ikke godt for ens venskab(y) :)" Jeg ved ikke om i ved det men svampe er også andet end smukke og spiselige !!

" OKAY !!!:)det viste i godt(y)" prøv lige at se denne artikel fra Wilde in the Woods

monicawilde.com...

Denne artikel fik mig til at måbe og smile ligt JØSSES!!!!!nu er Svampe ikke bare svampe mere " smukke farve, sjove latinske navne, mærkelige former, Ups der er sq en svamp!!! osv "

Det er måske bare mig der ikke er up to days i den store svampe verden men viden er man bare ikke for gammel til så her er den viden !!!! :) håber i vil måbe ligt "det er jo altid godt når man står sammen med andre og ser på Håret lædersvamp og så lige have en lommeviden i baghånden så kigger folk så dejlig underlige på en og mange vil så kigge ligt mere på vores svampe i Danmark.....(y) :)

Håber ikke det gør noget at sende sådan en link her på F&N for så må i undskylde men viden om naturen passer da godt ind her især i dag da det regner.....

Glæde til jer alle og god dag....

Jesper..... 8-)

De senest indberettede arter i Naturbasen: