Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
11. november 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Andersen
Almindelig Vejhveps med en lammet noctuidae larve? (Læst 767 gange) Postet d. 13-01-14 kl. 08:13
Almindelig Vejhveps, Podalonia hirsuta med en lammet Noctuidae species larve fra d. 25 juli 2012, Bøtø Diget. Er der nogen der kan se hvilke larve det er?

Almindelig Vejhveps med en lammet noctuidae larve? (Almindelig Vejhveps, <i>Podalonia hirsuta</i> med en lammet <i>Noctuidae</i> species larve fra d. 25)
Foto: Lars Andersen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 484)
Besvar | Kommentér

Bjørn Grøn
#1 Kommentar postet d. 14-01-14 kl. 23:14. Emne: Almindelig Vejhveps med en lammet noctuidae larve?
Hej Lars,

Jeg ved ikke om det kan have noget betydning for larven (lokaliteten) men du mener sikkert Alm. sandhveps Ammophila sabulosa, som har snuppet den.

Hilsen Bjørn

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen

Svaraktivitet:

(603)
#2 Svar postet d. 11-04-14 kl. 12:03. Emne: Almindelig Vejhveps med en lammet noctuidae larve?
Hej Lars

Jeg forstår godt din idé med at spørge her, men prøv at flytte til Sommerfugleforum, så er der nok en, som kan svare

Venlig hilsen Anni

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Lars Andersen
#3 Kommentar postet d. 11-04-14 kl. 13:22. Emne: Almindelig Vejhveps med en lammet noctuidae larve?
Tak, jeg laver et link til tråd.

Besvar | Kommentér

Lars Andersen
#4 Kommentar postet d. 11-04-14 kl. 14:44. Emne: Almindelig Vejhveps med en lammet noctuidae larve?
Her link til tråd på sommerfugle forum; - se linket HER

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator