Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
16. januar 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Biller -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Poul Ulrik
Hvilken Xantholinus? (Læst 350 gange) Postet d. 13-02-14 kl. 21:23
Jeg synes, det er svært at se, om den har tværstribet mikrostruktur på pronotum, så måske kan den ikke bestemmes?

I et lille barkstykke på jorden, Ledøje Lillesø, 13. februar.

Vh Poul

Hvilken Xantholinus? (Jeg synes, det er svært at se, om den har tværstribet mikrostruktur på pronotum, så måske kan den ik)
Foto: Poul Ulrik
Klik på billedet for original størrelse (960 x 722)
Besvar | Kommentér

Poul Ulrik
#1 Kommentar postet d. 13-02-14 kl. 21:23. Emne: Hvilken Xantholinus?
Et billede til:

Hvilken Xantholinus? (Et billede til:)
Besvar | Kommentér

Klaus Bek Nielsen
#2 Kommentar postet d. 13-02-14 kl. 22:00. Emne: Hvilken Xantholinus?
Hej Poul

Med Xantholinuser anbefales det, at du selv prøver dig frem med Danmarks Fauna. Du har den forhåbentlig endnu, så du kan tjekke nøglekarakterer.

Vh. Klaus

Besvar | Kommentér

Poul Ulrik
#3 Kommentar postet d. 13-02-14 kl. 22:30. Emne: Hvilken Xantholinus?
Hej Klaus,

Tak for svar. Jeg tænkte nok, at det var op ad bakke. Syntes at kunne ane noget tværmønstring på pronotum, men det er måske bare støj på fotoet. Søger efter nøglen på nettet ved lejlighed.

Vh Poul

Besvar | Kommentér

Poul Ulrik
#4 Kommentar postet d. 15-02-14 kl. 08:24. Emne: Hvilken Xantholinus?
Det bliver desværre nok umuligt at få den bestemt, da dyret fik løbepas efter et par billeder. Det må så blive næste gang...

Vh Poul

Hvilken Xantholinus? (Det bliver desværre nok umuligt at få den bestemt, da dyret fik løbepas efter et par billeder. Det m)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator