Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kjeld Brem
Hofmannophila pseudospretella? - Nej, vel! (Læst 272 gange) Postet d. 23-04-14 kl. 16:57
Denne her er da for mørk til at være Hofmannophila pseudospretella, er den ikke?

Jeg mener også, den skal have 4 pletter på ryggen - og ikke det lyse område...

Den kom flagrende, da jeg netop stod med en del mel og gryn - og skulle til en støre "bagning"

mvh Kjeld

Hofmannophila pseudospretella? - Nej, vel! (Denne her er da for mørk til at være Hofmannophila pseudospretella, er den ikke?

Jeg mener også, )
Kjeld Brem har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1280 x 800)
Besvar | Kommentér

Steffen Kjeldgaard
#1 Kommentar postet d. 24-04-14 kl. 18:53. Emne: Hofmannophila pseudospretella? - Nej, vel!
Hej

Har du et billede ovenfra?

Mvh

Steffen

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#2 Kommentar postet d. 24-04-14 kl. 20:26. Emne: Hofmannophila pseudospretella? - Nej, vel!
Desværre, Steffen. "Fuglen var fløjet" ... men synes du ikke, den ser ret mørk ud, ift ....

mvh Kjeld

Besvar | Kommentér

Steffen Kjeldgaard
#3 Kommentar postet d. 24-04-14 kl. 21:51. Emne: Hofmannophila pseudospretella? - Nej, vel!
Pas. Jeg har ikke noget bud.

Mvh

Steffen

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator