Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jan Pedersen
Uskarp fugl fra Solbjerg Engsø (Læst 554 gange) Postet d. 26-04-14 kl. 21:39
Et af de her skud, hvor man først opdager alle dyrene, når man roder med billedredigeringen. Det jeg har fundet er to knopsvaner (dem kunne jeg se med det blotte øje ), ca. 10 grågæs, 3 gravænder (kun to er identificerbare på dette billede, men kan kun lige se toppen af hovedet på den tredje: sort "plet" midt i billedet). Derudover står en fugl på "stranden" til højre for den rastende grågås yderst til venstre. Det er så uskarpt så jeg er blot interesseret i at høre, hvad det måske kunne være - jeg er blank.

Venlig hilsen

Jan

Uskarp fugl fra Solbjerg Engsø (Et af de her skud, hvor man først opdager alle dyrene, når man roder med billedredigeringen. Det jeg)
Jan Pedersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1200 x 600)
Besvar | Kommentér

Carsten Fynbo Larsen

Svaraktivitet:

(923)
#1 Svar postet d. 26-04-14 kl. 21:41. Emne: Uskarp fugl fra Solbjerg Engsø

Det kunne være en VIBE.

Mvh

Carsten

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(3334)
#2 Svar postet d. 26-04-14 kl. 21:51. Emne: Uskarp fugl fra Solbjerg Engsø
Ja, og det kunne vist ikke være andet end en Vibe, med den hvide kind, grøntglinsende ryg og mørke top.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Jan Pedersen
#3 Kommentar postet d. 26-04-14 kl. 22:04. Emne: Uskarp fugl fra Solbjerg Engsø
Det var ikke tilsigtet, men jeg gjorde opgaven sværere end nødvendigt - det forhindrer selvfølgelig at i alligevel kan se, hvad det er.

Ved nærmere eftersyn kan man på et af mine andre billeder sågar ane stritfjeren - her burde jeg selv have kunnet identificere den, da jeg da flere gange tidligere har set viber på stedet - øv.

Det kan kun bliver topkarakter

I skal have mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Jan

Uskarp fugl fra Solbjerg Engsø (Det var ikke tilsigtet, men jeg gjorde opgaven sværere end nødvendigt - det forhindrer selvfølgelig )
Jan Pedersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1050 x 525)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator