Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bo Nielsen
rødhovedet andrik fra Birkedammen ? (Læst 1080 gange) Postet d. 27-04-14 kl. 15:37
Havde desværre kun macroen på, men jeg mener at man kan se det meste rimeligt tydeligt. Jeg troede først det var en taffel and. Den var alene, men man kan jo håbe på at hunnen ligger på æg i nærheden

rødhovedet andrik fra Birkedammen ? (Havde desværre kun macroen på, men jeg mener at man kan se det meste rimeligt tydeligt. Jeg troede f)
Foto: bo nielsen
Besvar | Kommentér

Thomas Elbek

Svaraktivitet:

(716)
#1 Svar postet d. 27-04-14 kl. 15:43. Emne: rødhovedet andrik fra Birkedammen ?
Jeps, rødhovedet and han.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Bo Nielsen
#2 Kommentar postet d. 27-04-14 kl. 15:54. Emne: rødhovedet andrik fra Birkedammen ?
Tak Thomas og wow jeg ser nu, at den slet ikke er så almindelig. Kunne være sjovt, hvis den ynglede i Birkedammen

Besvar | Kommentér

Morten Kofoed-Hansen

Svaraktivitet:

(651)
#3 Svar postet d. 27-04-14 kl. 17:37. Emne: rødhovedet andrik fra Birkedammen ?
Godt fund! Hvor ligger Birkedammen?

mvh Morten

Besvar | Kommentér

Bo Nielsen
#4 Kommentar postet d. 27-04-14 kl. 18:30. Emne: rødhovedet andrik fra Birkedammen ?
På Vestamager, Kalvebod fælled. Kig under Tårnby,-eller bare søg på Birkedam her på sites.

V.H. Bo

P.S. kan ikke godkende det som svar, da det jo bare var en forespørgsel.Der er også et feldt der hedder kommenter !

V.H. Bo

Besvar | Kommentér

Bo Nielsen
#5 Kommentar postet d. 27-04-14 kl. 19:26. Emne: rødhovedet andrik fra Birkedammen ?
Original billedet her, i lidt mindre beskæring !

rødhovedet andrik fra Birkedammen ? (Original billedet her, i lidt mindre beskæring !)
Foto: bo nielsen
Klik på billedet for original størrelse (906 x 455)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator