Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
8. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Andersen
Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014 (Læst 2433 gange) Postet d. 10-05-14 kl. 19:06
I dag var vi mange der deltog på Makrofotograftræf oppe på Melby Overdrev, vi var heldig med vejret, og så mange spændende insekter. Tak til jeg alle der deltog.

Her gruppebillede i stor størrelse; - se linket HER

Bagerste række; Jimmy Lassen, Hans Gønget, Ole Martin, Poul Ulrik, Eigil Ødegaard, ?, Finn Krone, Jan Gregor, Jens Søgaard Hansen, ?, ?, ?, Kent Mossin, Per Vindis, Claus Halkjær, John Strange Petersen, ?, ?, ?, Kim Petersen, Jørgen Dam, Frank Overgaard Nielsen, ?, Knud Ellegaard.

Foran; Inger Lund, Yonne Engmann, Hanne Hansen, Kirsten Schwartz, Helle Krogsgaard. Foran liggende; Lars Andersen.

Jeg kan ikke lige huske alle på gruppebilled; (?) men jeg regner med de nok vil skrive her i tråden?

Der var flere andre der deltog som; Jan Eske Schmidt, Lars A. Krogh, Jørgen Witved, Lars Halkær og Emil Bjerregaard.

Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014 (I dag var vi mange der deltog på Makrofotograftræf oppe på Melby Overdrev, vi var heldig med vejret,)
Foto: Lars Andersen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 370)
Kommentér

Claus Halkjær
#1 Kommentar postet d. 10-05-14 kl. 19:18. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
Tak for en dejlig dag med gode oplevelser i godt selskab

Her et af mine billeder fra i dag

Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014 (Tak for en dejlig dag med gode oplevelser i godt selskab (y)
Her et af mine billeder fra i dag :-)
)
Foto: Claus Halkjær Nielsen.
Klik på billedet for original størrelse (1200 x 800)
Kommentér

Lars Andersen
#2 Kommentar postet d. 10-05-14 kl. 19:32. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
Her duel på heden.

Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014 (Her duel på heden.)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 396)
Kommentér

Jan Gregor
#3 Kommentar postet d. 10-05-14 kl. 20:04. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
Tak for en super hyggelig dag på Melby Overdrev. Gode sociale og faglige snakke og en super entusiasme blandt deltagerne. Tak til alle de der delte deres viden med os andre og ikke mindst en rigtig stor tak til Lars Andersen, der gjorde dette træf muligt

Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014 (Tak for en super hyggelig dag på Melby Overdrev. Gode sociale og faglige snakke og en super entusias)
Jan Gregor har vedhæftet dette billede
Kommentér

Lars Andersen
#4 Kommentar postet d. 11-05-14 kl. 10:46. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
Her en Spættet Bredpande siddende i Lyngen.

Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014 (Her en Spættet Bredpande siddende i Lyngen.)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 486)
Kommentér

Klavs Nielsen
#5 Kommentar postet d. 11-05-14 kl. 13:06. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
Hej.

Fint gruppebillede - og tak for en fin tur og mødet med "kollegerne". Lars - kunne du indsætte numre på maven af deltagerne, så ville det være lettere at finde ud af hvem der er hvem. Og der synes at være gået lidt kludder i navngivningen, idet jeg synes at have skiftet navn til Jan Gregor.

Klavs

Kommentér

Lars Andersen
#6 Kommentar postet d. 11-05-14 kl. 13:15. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
Hej Klavs, på Naturephotos og på Danske-natur.dk er det rettet, jeg fik af Helle Krogsgaard dit navn; - se linket HER

Her Eigil Ødegaard, Lars Halkjær, Hanne Hansen og Frank Overgaard Nielsen i færd med at fotograferer Hedenonne og Egespinder larver.

Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014 (Hej Klavs, på Naturephotos og på Danske-natur.dk er det rettet, jeg fik af Helle Krogsgaard dit navn)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Kommentér

Helle Krogsgaard
#7 Kommentar postet d. 11-05-14 kl. 13:23. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
øh... jeg kender ikke Klavs Nielsen

Kommentér

Helle Krogsgaard
#8 Kommentar postet d. 11-05-14 kl. 13:23. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
øh... jeg kender ikke Klavs Nielsen

Kommentér

Lars Andersen
#9 Kommentar postet d. 11-05-14 kl. 13:38. Emne: Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014
Undskyld Helle, jeg roddede to indlæg sammen, det kniber med hukommelsen.

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator