Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

10. maj 2014

Makrofotograftræf på Melby Overdrev d. 10 maj 2014

I dag var vi mange der deltog på Makrofotograftræf oppe på Melby Overdrev, vi var heldig med vejret, og så mange spændende insekter. Tak til jeg alle der deltog.

Her gruppebillede i stor størrelse; www.danske-natur.dk...dan140973a.jpg

Bagerste række; Jimmy Lassen, Hans Gønget, Ole Martin, Poul Ulrik, Eigil Ødegaard, ?, Finn Krone, Jan Gregor, Jens Søgaard Hansen, ?, ?, ?, Kent Mossin, Per Vindis, Claus Halkjær, John Strange Petersen, ?, ?, ?, Kim Petersen, Jørgen Dam, Frank Overgaard Nielsen, ?, Knud Ellegaard.

Foran; Inger Lund, Yonne Engmann, Hanne Hansen, Kirsten Schwartz, Helle Krogsgaard. Foran liggende; Lars Andersen.

Jeg kan ikke lige huske alle på gruppebilled; (?) men jeg regner med de nok vil skrive her i tråden?

Der var flere andre der deltog som; Jan Eske Schmidt, Lars A. Krogh, Jørgen Witved, Lars Halkær og Emil Bjerregaard.


Foto: Lars Andersen

De senest indberettede arter i Naturbasen: