Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Kikkert og andet feltudstyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Peter Morell
Er der nogen der kender mærket HQ ?? (Læst 1108 gange) Postet d. 04-07-07 kl. 20:44
Jeg vil gerne købe mit første teleskop, og har fundet dette på Ebay: - se linket HER

Er der nogen der ved om det er pengene værd ?

Jeg vil IKKE ofre mange tusind kroner på et teleskop.... men jeg vil helst heller ikke snydes af en snart sælger på Ebay....

På forhånd tak for hjælpen!!!

Mvh

Peter

Kommentér

Jesper H. Andersen
#1 postet d. 06-07-07 kl. 09:11. Emne: Er der nogen der kender mærket HQ ??
HQ er sikkert bare High Quality.....

- et No-Name produkt fra Kina

(uden at udtale mig om kvalliteten!)

Jeg har lige købt et 25-115x80 Scoop på Ebay. Billig og fungerer fantastisk!

Samme sælger har også 20-60x60:

- se linket HER

Hilsen Jesper

Kommentér

Peter Morell
#2 postet d. 06-07-07 kl. 18:18. Emne: Er der nogen der kender mærket HQ ??
Tak for hjælpen Jesper!

Jeg ser om jeg kan vinde det til en fornuftig pris ;o)))

Peter

Kommentér

Svend Ove Jensen
#3 postet d. 06-07-07 kl. 19:01. Emne: Er der nogen der kender mærket HQ ??
Jeg vil ikke gøre mig klog på dette teleskop,men jeg turde ikke købe det.Jeg har kigget i teleskoper til 495 kr.fra varehuset,og de har været næsten uanvendelige.Det er skrækkeligt at stå og se på noget spændende og man ikke kan se ordentlig skarpt.Mit råd er helt afgjort at gå ind til en optikker eller fotohandler og PRØV det grundigt.Idag kan man få så mange mærker til billige penge,som er rimelig kvalitet.At nørderne har et til 10.000 kan du være ligeglad med

Men du kan IKKE få et til 498 som du bliver tilfreds med,uanset hvad du vil bruge det til.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator