Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. oktober 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Guldsmede og vandnymfer -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Vilhelm Hansen
Stor eller lille Rødøjet Vandnymfe? (Læst 1160 gange) Postet d. 24-07-14 kl. 20:01
Jeg havde egentligt bestemt den til en han af Stor Rødøjet Vandnymfe. Jeg kunne ikke se sort tegning på 10 led i den stilling den havde. Nu er jeg i tvivl. Har den for meget blåt på siden af 8. led? Er det stor eller lille?

Kirkemosen, København 24/7 2014

Bedste hilsner Lars

Stor eller lille Rødøjet Vandnymfe? (Jeg havde egentligt bestemt den til en han af Stor Rødøjet Vandnymfe. Jeg kunne ikke se sort tegning)
Lars Vilhelm Hansen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1200 x 732)
Besvar | Kommentér

Uffe Jensen

Svaraktivitet:

(245)
#1 Svar postet d. 24-07-14 kl. 20:13. Emne: Stor eller lille Rødøjet Vandnymfe?
Hej

Jeg er ikke skudsikker, men Lille r. han er blå på side af S2-3 og s8. Det er din ikke. Så jeg vil mene det er stor R.

- se linket HER

mvh

Uffe Jensen

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Lars Vilhelm Hansen
#2 Kommentar postet d. 24-07-14 kl. 21:04. Emne: Stor eller lille Rødøjet Vandnymfe?
Tusind tak. Jeg kiggede link og tilbage i bøgerne. Stor det er!

Bedste hilsner Lars

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator