Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torbjørn Borgen
Drosler ned på F&N (Læst 821 gange) Postet d. 20-08-14 kl. 14:19
Hej alle

Jeg bliver nødt til at drosle helt ned på Fugle og natur, fra og med 1. september, det skyldes flere presserende opgaver og forberedelse til et større arbejde med de grønlandske basidiesvampe.

Jeg vil ikke melde mig ud, og vil svare på evt. nye spørgsmål i ældre tråde, og færdiggøre de uafsluttede valideringer. Det kan også være at jeg laver en artikel eller to, eller lægger et foto og rapportering ind af en interessant svampeart. Men jeg vil forsøge konsekvent at holde mig væk fra den daglige drift.

For mig har det været en spændende opgave at få lov til at korrespondere med jer og være betroet at validere svampe. Det har helt overvejende været et positivt og inspirerende forløb for mig, og det vil jeg gerne takke jer for!

Jeg ønsker det bedste for mine kollegaer og jer svampeentusiaster fremover.

Mange hilsner

Torbjørn

Kommentér

Ebbe Kristensen
#1 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 14:41. Emne: Drosler ned på F&N
Hej Torbjørn

God arbejdslyst!

Håber da du kikker ind en gang i mellem, og kommer tilbage, når projekterne er vel overstået.

VH. Ebbe

Kommentér

Torbjørn Borgen
#2 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 16:51. Emne: Drosler ned på F&N
Tak skal du have Ebbe!

Jeg skal bestemt kigge ind en gang imellem, men der vil formodentlig gå 4-5 år før grønlandsprojektet bliver afsluttet (vi skal dog lige have nogle fondspenge først).

vh, Torbjørn

Kommentér

Per Taudal Poulsen
#3 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 16:56. Emne: Drosler ned på F&N
Først svampeatlas, nu Torbjørn

.....det er ved at se lidt sort ud ....

Men heldigvis står døren lidt på klem ..... og det grønlandske er jo hjerteblod ....

God arbejdslyst med dette, Torbjørn og tak for STOR hjælp hidentil

Per

Kommentér

Lars Jørgen Grønbjerg
#4 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 17:04. Emne: Drosler ned på F&N
Hej Torbjørn

Jeg forstår til fulde din beslutning, men ærgrer mig altid på "sagens" vegne, når fag-kapaciteter som dig melder fra. Det er en veritabel tidsrøver at være på (i timevis) til daglig - og det er så nemt at "blive opslugt".

Tak for din kompetente måde at agere på her på sitet - tak for det vi fik - og får - og rigtig god arbejdslyst med de næste projekter....

(Og så helt egoistisk ærgrer det mig at dagens mykologiske mysterier (det er alle svampe - stort set - for mig!) fra Gludsted Plantage, ikke nåede at blive eksamineret af dig ).

God vind!

Gode hilsner - også til "fruen"

Lars Jørgen

Drosler ned på F&N (Hej Torbjørn

Jeg forstår til fulde din beslutning, men ærgrer mig altid på "sagens" vegne, når fa)
Foto: Gludsted Plantage / 20-08-2014 / LJG
Klik på billedet for original størrelse (1000 x 732)
Kommentér

Torbjørn Borgen
#5 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 19:12. Emne: Drosler ned på F&N
Mange tak Lars Jørgen, jeg skal nok hilse!

Du ved hvor jeg bor, og er velkommen både med og uden svampe . Iøvrigt så er der jo en svampeforeningstur d. 4 oktober, til området omkring Rørbæk sø, hvor du og andre f&n brugere naturligvis er velkomne. Jeg tror din skørhat er en lidt utypisk Prægtig S. var der nogen smag, eller farveændringer ved brud, jeg går ud fra at den voksede under nåletræ (gran, ædelgran, eller fyr)?!

Mvh, Torbjørn

Kommentér

John Holst
#6 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 19:36. Emne: Drosler ned på F&N
Tak til Torbjørn for altid gode forklaringer og hjælpsom vejledning, når jeg har været forbi svampeforum med et bestemmelsesproblem.

Hilsen

John

Kommentér

Louise Widenborg
#7 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 19:48. Emne: Drosler ned på F&N
Alt muligt held og lykke fremover Torbjørn og tak for den megen hjælp igennem de sidste par år. Det har været utroligt spændende og lærerigt

Kommentér

Frank Desting
#8 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 19:48. Emne: Drosler ned på F&N
Trods vores til tider uoverensstemmelser på svampefronten, vil jeg sige selv tak og god vind med de videre projekter, Torbjørn

Vh

Frank

Kommentér

Torbjørn Borgen
#9 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 20:31. Emne: Drosler ned på F&N
Tusind tak for de venlige bemærkninger, ikke mindst til dig Frank, trods vore uoverensstemmelser, som ind imellem har slået gnister

Jeg håber der kommer flere gode nye kræfter på validatorfronten, og ellers lære af hinanden!

venligst, Torbjørn

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator