Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Per Taudal Poulsen
Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat (Læst 374 gange) Postet d. 20-08-14 kl. 17:58
der i løbet af et par dage vil "gi´ sig til kende"...

Jeg synes, den ligner- men vil vente lidt på, at den kommer mere frem.

Øksedal, blandet løv og lidt nål /megen mos og grene i skovbunden

Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat (der i løbet af et par dage vil "gi´ sig til kende"...
Jeg synes, den ligner- men vil vente lidt på,)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (915 x 612)
Besvar | Kommentér

Frank Desting

Svaraktivitet:

(1126)
#1 Svar postet d. 20-08-14 kl. 18:08. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
En bruskbold af en slags...

Besvar | Kommentér

Frank Desting

Svaraktivitet:

(1126)
#2 Svar postet d. 20-08-14 kl. 18:09. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
Ups - fik ikke set overskriften, har den stok og lameller ?

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Niels K. Mortensen

Svaraktivitet:

(705)
#3 Svar postet d. 20-08-14 kl. 18:12. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
Det ligner helt klart Cinnoberskællet Slørhat. Vis os et skud fra bunden når du synes at du vil plukke en, og check for rustbrunt sporestøv.

mvh Niels.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#4 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 18:16. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
Fint ! -jeg vender tilbage om et par dage eller så....

Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen

Svaraktivitet:

(3529)
#5 Svar postet d. 20-08-14 kl. 18:37. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
Hej Per, jeg er også ret sikker på det er Cinnoberskællet slørhat. En art jeg ofte har fundet og nem at genkende.

Fin fund

Vh Jette

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#6 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 19:34. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
Jeg hejser flaget med stor optimisme....

Tak til jer alle -I får lige en hilsen om et par dage....

(skulle gerne kunne finde den igen, men...optimist. Jeg gjorde en del ud af at indprente mig hvor ....dernede i skoven)

Besvar | Kommentér

Ole Faaborg
#7 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 19:36. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
God farvesvamp i øvrigt

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#8 Kommentar postet d. 21-08-14 kl. 18:53. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
-jeg tog en tur i skoven i eftermiddags

-tre steder indenfor få m2 var der slørhat !!

-her til bekræftelse

Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat (-jeg tog en tur i skoven i eftermiddags
-tre steder indenfor få m2 var der slørhat !!
-her til bek)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#9 Kommentar postet d. 21-08-14 kl. 18:53. Emne: Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat
1

Kunne det tænkes, at dette er Cinnoberskællet Slørhat (1)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator