Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
5. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

dennis hokkerup
identifikation på svampeart - er dette en kam fluesvamp? (Læst 244 gange) Postet d. 01-09-14 kl. 16:41
har flere gange set denne art når jeg har været i skoven, og nu slog jeg så den op i min felt bog - kunne konstatere det var en kam fluesvamp, men er dog ikke sikker.

Fundet i bøge skov.

Håber der er nogle svampekendere der kan hjælpe mig.

identifikation på svampeart - er dette en kam fluesvamp? (har flere gange set denne art når jeg har været i skoven, og nu slog jeg så den op i min felt bog - )
Foto: taget med eget kamera
Kommentér

Henrik Tranberg
#1 Kommentar postet d. 01-09-14 kl. 17:10. Emne: identifikation på svampeart - er dette en kam fluesvamp?
ja til Brun Kam-Fluesvamp, som er rigeligt fremme nu (i det mindste, hvor det har regnet)

Kommentér

dennis hokkerup
#2 Kommentar postet d. 01-09-14 kl. 21:05. Emne: identifikation på svampeart - er dette en kam fluesvamp?
Tak for hjælpen.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator