Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Benny Rytter
Hvilken blåvinget rovfugl? (Læst 1127 gange) Postet d. 04-08-07 kl. 12:17
Denne stod ved en vej i midtjylland. den virkede ret stor, med hvidt bryst og så denne blå vinge..hvilken rovfugl er dette. har prøvet at checke blå kærhøg i galleriet men synes ikke den matcher...billedet er meget dårligt sorry

Hvilken blåvinget rovfugl? (Denne stod ved en vej i midtjylland. den virkede ret stor, med hvidt bryst og så denne blå vinge..hv)
Foto: Benny Rytter
Kommentér

Morten DD Hansen
#1 postet d. 04-08-07 kl. 12:20. Emne: Hvilken blåvinget rovfugl?
Jeg vil umiddelbart sige en lys musvåge. Knoerne er kommaformede og mørke, oversiden ser lidt lys ud, og når jeg går 5 meter væk fra computeren er det det, der falder mig ind!

Kommentér

Eva Hansen
#2 postet d. 04-08-07 kl. 12:25. Emne: Hvilken blåvinget rovfugl?
Den vingeunderside....det kan vist kun dreje sig om en meget lys musvåge.

Jeg har en i nabolaget (midtjylland), og det ku' lige så godt være den du har taget et billede af

mvh Eva

Kommentér

Eva Hansen
#3 postet d. 04-08-07 kl. 12:30. Emne: Hvilken blåvinget rovfugl?
Her er "min" lyse musvåge til sammenligning

mvh Eva

Hvilken blåvinget rovfugl? (Her er "min" lyse musvåge til sammenligning

mvh Eva)
Foto: Eva Hansen
Kommentér

Benny Rytter
#4 postet d. 04-08-07 kl. 13:03. Emne: Hvilken blåvinget rovfugl?
Takker for info, er helt ny udi identificering af rovfugle, så jeg sætter pris på hjælpen

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator