Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. oktober 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Per Taudal Poulsen
En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ???? (Læst 475 gange) Postet d. 30-09-14 kl. 20:09
Ja, det gør der -hvis jeg har ret i denne, - at det er en Svovlhat. Fra Sebberkloster Skov godt gemt nedenunder/ved siden af en kæmpe bøgstub.

Ingen lugt -intet fedteri.

-men den slår dog alle rekorder ??? ikke sandt ?

Kan den navngives ??

En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ???? (Ja, det gør der -hvis jeg har ret i denne, - at det er en Svovlhat. Fra Sebberkloster Skov godt gemt)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1158 x 898)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#1 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:10. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
Jeg har et par

billeder med mål

En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ???? (Jeg har et par 
 billeder med mål
:-))
Klik på billedet for original størrelse (1309 x 996)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#2 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:12. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
1

En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ???? (1)
Klik på billedet for original størrelse (776 x 1107)
Besvar | Kommentér

Thomas Kehlet
#3 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:14. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
Pælerods-svovlhat

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#4 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:15. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
- og så tænker jeg lige pludselig, at det nok slet ikke ern en svovlhat, men en ubestemmelig Champignon

En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ???? (- og så tænker jeg lige pludselig, at det nok slet ikke ern en svovlhat, men en ubestemmelig Champig)
Klik på billedet for original størrelse (677 x 908)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#5 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:15. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
Fedt Thomas !!

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#6 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:18. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
- men det VAR altså en Svovlhat.

-den har Peter Krogh haft copyright på...

indtil nu ......

Besvar | Kommentér

Thomas Kehlet
#7 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:19. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
Jeg er ikke sikker, mener den skal lugte eller smage specielt, prøv at smag også.

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#8 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:21. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
- skal lige ta´ tilløb.....

Besvar | Kommentér

Thomas Kehlet
#9 Kommentar postet d. 30-09-14 kl. 20:22. Emne: En gigantisk Svovlhat....findes der sådanne ????
Nu har jeg læst lidt i funga nordica 2. Den skal smage meget bittert.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator