Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
4. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Marianne Ejlerskov
mystisk kæmpesvamp (Læst 459 gange) Postet d. 01-10-14 kl. 19:06
I Nørholm skov (Varde)fandt jeg en stor svamp, som jeg har fotograferet. Jeg kender ikke denne svamp. Der er 5 billeder af den. Kan jeg oploade dem alle??

Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede

Svaraktivitet:

(3174)
#1 Svar postet d. 01-10-14 kl. 19:07. Emne: mystisk kæmpesvamp
Ja, gå bare igang. Efter første foto klikker du på kommenter og kommer med næste foto etc.

Ole

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Marianne Ejlerskov
#2 Kommentar postet d. 01-10-14 kl. 19:20. Emne: mystisk kæmpesvamp
jeg kan ikke oploade et billede, fordi jeg ikke kender artsnavnet, da det jo er en ukendt svamp...Hvordan gør jeg så???

Besvar | Kommentér

Frank Desting

Svaraktivitet:

(1126)
#3 Svar postet d. 01-10-14 kl. 19:26. Emne: mystisk kæmpesvamp
- se linket HER

Besvar | Kommentér

Frank Desting

Svaraktivitet:

(1126)
#4 Svar postet d. 01-10-14 kl. 19:33. Emne: mystisk kæmpesvamp
Upload dine fotos her i Forum-tråden, og spørg hvilken svamp det er, når du har fået svar kan du indtaste den og uploade fotos i Naturbasen

Besvar | Kommentér

Marianne Ejlerskov
#5 Kommentar postet d. 02-10-14 kl. 22:28. Emne: mystisk kæmpesvamp
jeg er måske lidt langsom, men jeg kan stadig ikke finde ud af, nøjagtig hvordan jeg skal gøre...der er alt for mange valgmuligheder...

Besvar | Kommentér

Michael Straarup Nielsen
#6 Kommentar postet d. 02-10-14 kl. 22:39. Emne: mystisk kæmpesvamp
Når du opretter en kommentar i tråden, skal du trykke på "gennemse" under kommentarfeltet og derefter finde billedfilen. Husk at filen maks må fylde 150 kb, hvorfor jeg selv bruger - se linket HER. Håber det hjælper

Mvh. Michael.

Besvar | Kommentér

Louise Widenborg
#7 Kommentar postet d. 02-10-14 kl. 22:40. Emne: mystisk kæmpesvamp
I hvert højre hjørne af en kommentar i denne tråd står der "Kommenter" der trykker du. Der skriver du en tekst til billede og der efter på knappen "vælg arkiv" og når det er vedhæftet trykker du send

Mvh. Louise.

Besvar | Kommentér

Marianne Ejlerskov
#8 Kommentar postet d. 06-10-14 kl. 18:56. Emne: mystisk kæmpesvamp
Hejsa.... når jeg vil komprimere og sætter mit billede ind kan jeg kun se det store billede og ikke den rubrik, der skal bruges til at komprimere med...jeg véd godt jeg ikke er alt for smart til det her, men jeg ku´altså godt tænke mig, at det skulle lykkes en eller anden gang...

Besvar | Kommentér

Henry Nielsen
#9 Kommentar postet d. 06-10-14 kl. 19:16. Emne: mystisk kæmpesvamp
Jeg synes, det er mærkeligt, at når man vil vedhæfte et billede til kommentaren, som man skriver på; så skal man museklikke på valgmuligheden "gennemse".

Det synes jeg ikke er forståeligt dansk sprog. At gennemse, det betyder at kikke teksten igennem for fejl og mangler, inden man afsender den.

Men her på Fugle&Natur skal man oversætte ordet "gennemse" til noget i retning af: "udvælg dig et billede fra dine egne billedfiler, og vedhæft det billede til bagefter teksten af den kommentar, som du er ved at skrive".

Hvilket selvfølgelig er en meget længere vejledning, end bare ordet "gennemse".

Men det er alligevel noget i retning af den betydning, som ordet gennemse har, når man er i gang med at uploade et billede til sit trådbidrag.

forvirret hilsen fra Henry

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator