Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bodil Toft
HJÆLP - hvordan sletter man billeder i atlas?? (Læst 334 gange) Postet d. 01-10-14 kl. 23:09
Jeg kan ikke finde ud af hvor man spørger i atlas, så derfor håber jeg, at der er en F&N bruger, der kan fortælle mig, hvordan man kan slette et forkert indlagt billede???

Det undrer mig, at det ikke umiddelbart er muligt, for man ser jo først det forkerte billede, når det er accepteret

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7380)
#1 Svar postet d. 02-10-14 kl. 07:35. Emne: HJÆLP - hvordan sletter man billeder i atlas??
Hej Bodil

Det kan jeg gøre som validator på svampeatlas, send mig blot de pågældende indsamlingsnumre, og hvilket billede / hvilke billeder der skal slettes!

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Bodil Toft
#2 Kommentar postet d. 02-10-14 kl. 08:01. Emne: HJÆLP - hvordan sletter man billeder i atlas??
Tak for det, Torbjørn - men hvad er begrundelsen til, at man ikke selv kan gøre det på ens egne indrapporterede??

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7380)
#3 Svar postet d. 02-10-14 kl. 08:06. Emne: HJÆLP - hvordan sletter man billeder i atlas??
Jeg kender ikke den præcise grund Bodil.

Men jeg har fået udleveret et databasepropgram for validatorer, her kan man godkende eller afvise, og ændre / rette forkerte oplysninger. Jeg synes da det er naturligt at det at slette fotos hører til denne validatoropgave. Men du må nok hellere spørge Thomas for at få et fyldestgørende svar :-= Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator