Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bo Nielsen
Hjælp til video optagelse på mit canon eos 600d (Læst 1163 gange) Postet d. 03-10-14 kl. 07:14
Virkeligt underligt. Når jeg optager video,- så stopper cameraet selv videoen efter 5 til 10 sec. Kan det være kortet ?? Der er masser af plads på det.

VH. Bo

Besvar | Kommentér

Kim Biledgaard

Svaraktivitet:

(74)
#1 Svar postet d. 06-10-14 kl. 22:53. Emne: Hjælp til video optagelse på mit canon eos 600d
Bruger du evt. et ældre kort i kameraet? Måske kan det ikke følge med og gemme data hurtigt nok, så kameraets buffer bliver fyldt op.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Erland Nielsen
#2 Kommentar postet d. 06-10-14 kl. 22:58. Emne: Hjælp til video optagelse på mit canon eos 600d
Det lyder som en god forklaring Kim.

Et forslag: prøv at sætte videokvaliteten ned og se om det har en effekt på videolængden

Besvar | Kommentér

Bo Nielsen
#3 Kommentar postet d. 08-10-14 kl. 13:05. Emne: Hjælp til video optagelse på mit canon eos 600d
Supert,- tak for svarene,- jeg vil prøve mig frem ! Kan i anbefale et kort ? Nu er jeg jo i Sydindien,- og det ville være rart, hvis jeg i stedet for at skulle forklare og spørge,- kunne sige direkte, hvad jeg ville købe !

VH. Bo

Besvar | Kommentér

Erland Nielsen
#4 Kommentar postet d. 08-10-14 kl. 20:32. Emne: Hjælp til video optagelse på mit canon eos 600d
SD HD-video compatibelt kort. Vist noget med 60 kbit/s eller hvad det nu hedder

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator