Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bjarne Nielsen
brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering (Læst 1362 gange) Postet d. 19-10-14 kl. 23:04
Hej,.skulle der være brugere i Aalborgområdet,.der som jeg er

træt af at tage billeder af div.svampe til papirkurven pga.

af manglende mikroskopering for artsbestemmelse,..kunne vi

måske i en form for fælledsskab foretage sådanne undersøgelser,.hvis,.så lad mig høre fra jer,.så finder vi ud

af hvordan vi kommer videre.

Vh.Bjarne

Besvar | Kommentér

Jens Christian Schou
#1 Kommentar postet d. 21-10-14 kl. 16:33. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Svampeforeningen har bestemmeaftener i Århus om mandagen - her mikroskoperes osv.

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(1)
#2 Svar postet d. 21-10-14 kl. 16:39. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Hvis du næste år kan skaffe 6-7 andre og et lokale kan jeg godt lokkes til Aalborg. Kan medbringe eget mikroskop. Men snak lige med nordjyllandsafdelingen af svampeforeningen først (se i foreningsbladet)

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Bjarne Nielsen
#3 Kommentar postet d. 21-10-14 kl. 20:05. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
tak for svarene begge,..Torbjørn jeg har forsøgt at google noget om svampe klubber i Aalborg området men fandt intet,har

du en add,.så jeg kan blive meldt ind og komme videre,.nu er

det vel ikke kun folk der er interesseret i spisesvampe,.der

er jo meget andet end det,..lokalet kan jeg sagtens skaffe hvis det skulle blive nødvendigt,.men der er jo god tid.

Vh.Bjarne

Besvar | Kommentér

Marianne Graversen

Svaraktivitet:

(1)
#4 Svar postet d. 23-10-14 kl. 22:29. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Uh det kunne jeg også være interesseret i.

Region Nordjylland har ifølge svampebladet en kontaktperson som hedder Henning Christensen - se linket HER

/Marianne

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Bjarne Nielsen
#5 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 23:44. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Hej Marianne

Ja det kunne være rigtig interessant at lære noget om,.jeg

kan se på din profil du bor i Århus,.prøv at se svaret fra

Jens Christian Schou,.han omtaler en bestemmeaften hver mandag i Århus,..det må da være lige noget for dig,.tættere

kan man vist ikke komme,.pøj pøj med det.

Vh.Bjarne

Besvar | Kommentér

Marianne Graversen
#6 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 07:16. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Ja jeg ved godt at vi "reklamerer" med det, men synes ikke rigtigt at det bliver til noget.

Jeg har været uopmærksom i år men måske Torbjørn kan fortælle om der faktisk har været lavet noget mikroskopi i Århus i år?

Uanset ville jeg gerne køre til Ålborg for at få et koncentreret kursus frem for en time på en almindelig foreningsaften.

/Marianne

Besvar | Kommentér

Bjarne Nielsen
#7 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 18:47. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Hej Marianne,.hvis det skulle lykkes mig at få sådan en dag

lavet,..vil jeg sende dig en mail,.så ser vi om det stadig er

relevant for dig til den tid.

Vh.Bjarne

Besvar | Kommentér

Peter Krogh

Svaraktivitet:

(5)
#8 Svar postet d. 24-10-14 kl. 18:53. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Det er jeg også interesseret i. Kan evt. medbringe eget mikroskop.

Mvh

Peter

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Marianne Graversen
#9 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 18:54. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Tak Bjarne

/Marianne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator